Головна Загальні відомості про район Фотогалерея Архів
Коростенська районна державна адміністрація
Коростенська райдержадміністрація
  • Очищення влади
  • Зворотній зв'язок
  • Поточна діяльність
  • Пропозиції
  • Консультація з громадкістю
  • ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
  • Громадська рада
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступ до публічної інформації
  • Регуляторна діяльність
  • Вакансії
    Головна / Структура / Коростенська райдержадміністрація / ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ /

    Інформація про Центр надання адміністративних послуг

    1.     Загальні відомості про Центр 

     

    1.

    Вид Центру

    Районний

    2.

    Назва Центру

    Центр надання адміністративних послуг  при Коростенській районній державній адміністрації

    3.

    Дата відкриття Центру

    19.05.2014                                                                                     

    4.

    Розпорядчий документ органу про створення Центру (дата, номер, назва)

    Розпорядження голови Коростенської районної державної адміністрації № 32 від 30.01.14 

    5.

    Розпорядчі документи органу (дата, номер, назва), що утворив Центр, про:

    затвердження положення про Центр

    Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг при Коростенській районній державній адміністрації 25.04.2016 №131

    регламент роботи Центру

    Про затвердження регламенту центру надання адміністративних при Коростенській районній державній адміністрації 15.04.2014 №113

    затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр

    Про затвердження переліку адміністративних послуг           08.01.2018 № 4

    6.

    Адреса Центру

    11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 60/2 каб №1

    7.

    Контактні телефони/факси, адреси електронних скриньок

    Тел.(04142)50916

    E-mail:

    cnap@korosten-rda.gov.ua

     

    8.

    Адреса ВЕБ-сторінки в мережі Інтернет

    www. http://korosten-rda.gov.ua/ (розділ «Адміністративні послуги)

    9.

    Графік роботи Центру

    понеділок, вівторок, середа, п’ятниця, з 08-00 години до 17-00 години.  Центр один день на тиждень в четвер, здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-00 години.

      2.     Відомості щодо приміщення Центру

     1.

    Наближеність приміщення до зупинки громадського транспорту

    Автобусні зупинки на відстані 50 м

    2.

    Наявність паркінгу біля приміщення з достатньою кількістю місць для паркування транспортних засобів

    Паркінг в наявності

    3.

    Облаштування пандусом входу до приміщення

    Облаштовано

    4.

    Характеристика приміщення:

    окреме приміщення/частина приміщення

    приміщення площею 69 м.кв. на першому поверсі приміщення районної ради

    кількість поверхів, наявність ліфту

    зонування приміщення на «відкриту» та «закриту» частини

    наявність у «відкритій» частині»:

    - інформаційного холу та рецепції;

    - зони очікування;

    - зони обслуговування

    наявність приміщення для зберігання документів, у тому числі для зберігання бланків документів та документів суворого обліку (звітності)

    5.

    Наявність книги скарг та пропозицій у Центрі

    В наявності

     

     3.     Відомості щодо облаштування Центру з використанням інформаційних технологій 

     

    1.

    Наявність інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв та необхідних для отримання адміністративних послуг документів

    В наявності

    2.

    Наявність інформаційних боксів (терміналів), їх кількість

    Відсутні

    3.

    Наявність електронної системи керування чергою

     

    4.

    Наявність вільного доступу до мережі Інтернет для суб’єктів звернень

    В наявності

     

     4.     Адміністративні послуги, які надаються через Центр 

     

    Загальна кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр, з них:

    1.

    адміністративні послуги, що надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади, та їх посадовими особами, уповноваженими відповідно до закону надавати адміністративні послуги

    62

    2.

    адміністративні послуги, що надаються обласними, районними, районними у містах Києві та Севастополі, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями (їх структурними підрозділами)

     

    3.

    адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування (їх виконавчими органами)

     

     

     5.     Відповідальні особи, за організацію діяльності Центру 

     

    Прізвище, ім’я та по батькові; посада; контактні телефони/факси; адреси електронних скриньок осіб, які є відповідальними за роботу Центру:

    1.

    керівника Центру

    Гонгало Леся Павлівна – начальник відділу надання адміністративних послуг Коростенської районної державніої адміністрації

    тел. (04142)50916

    е-mail: cnap@korosten-rda.gov.ua

     

    2.

    адміністраторів

    Консевич Олена Степанівна –адміністратор відділу надання адміністративних послуг

    Любич Галина Володимирівна – адміністратор відділу надання адміністративних послуг

    тел./факс (04142)50916

    е-mail: cnap@korosten-rda.gov.ua

     

    3.

    інших відповідальних осіб (у разі наявності)

    Тертична Наталія Андріївна -

    Заступник голови Коростенської районної державної адміністрації

     

     

     

    АНКЕТА

    опитування суб’єктів господарювання та мешканців районну щодо якості надання адміністративних послуг

     

    Метою опитування є забезпечення ефективної роботи Центру надання адміністративних послуг. Зведені результати опитування будуть використані для напрацювання та впровадження заходів щодо удосконалення діяльності Центру надання адміністративних послуг.

     

    1. Зазначте назву Центру надання адміністративних послуг яким ви користуєтесь   ________________________________________________________________

     

    2. Чи зручне місце розташування Центру  

     

    4   ТАК            НІ                 

     
     

     

     

    3. Чи влаштовує Вас режим роботи Центру надання адміністративних послуг?

       ТАК              НІ

     

    4. Чи відповідає час прийому в Центрі графіку його роботи?

        ТАК             НІ         

     

    5.Інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги, розташована на: ?

        Інформаційних терміналах       інформаційних стендах

        Сайті центру                              інформація відсутня                           інше джерело

    6. Чи вичерпна інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги:

           ТАК                            НІ

    7. Чи всі адміністративні послуги, необхідні Вам, отримуєте через Центр:

                 ТАК                      НІ (якщо отримуєте не всі адміністративні послуги через Центр, то які адміністративні послуги хотіли б отримувати (вкажіть) __________________________________

    __________________________________________________________________________________

    8. Як Ви подавали заяву на отримання адміністративної послуги:

                   особисто                               надсилали поштою                              за допомогою Інтернету

                   (інше вкажіть)______________________________________________________________

     

    9. Чи надаються супутні послуги (ламінування, ксерокопіювання, банківські послуги, фотографування, продаж канцелярських товарів):

                 ТАК                        НІ

    10. Чи покращилась якість надання адміністративних послуг зі створенням Центру:

    ТАК                          НІ

    11. Чи задоволені Ви рівнем обслуговування в Центрі:

                задоволений(а)      незадоволений(а)

    12. Чи є в Центрі скринька для зауважень та пропозицій:

               ТАК                            НІ

    13. Які на Вашу думку, основні проблеми у сфері надання адміністративних послуг (можливість позначати декілька варіантів відповідей)?

        незручний графік роботи Центру;

        незручне місце розташування Центру;

        наявність черг в Центрі;

        відсутність бланків заяв, зразків документів;

        не консультують з питань надання адміністративних послуг;

        не дотримуються строків надання адміністративної послуги;

        грубе, неповажне ставлення

        інше (вказати)___________________________________________________________________

     

     

     

     

    Заздалегідь вдячні за повернення анкети до Центру надання адміністративних послуг                м. Коростень: вул. Грушевського 60/2.

    Календар
    footer-img